Omezení služeb portálu MOJE daně 26.-27.08. a také 2.-3.09.2023

Informace Technické podpory portálu MOJE daně:

  • Z důvodu provedení nutných servisních prací dojde od soboty 26. 8. 2023 od 8:00 do neděle 27. 8. 2023 do 20:00 a také od soboty 2. 9. 2023 od 8:00 do neděle 3. 9. 2023 do 20:00 k omezení služeb portálu MOJE daně.

Služby portálu MOJE daně budou omezeny v tomto rozsahu:

  • nebude docházet k aktualizaci údajů v DIS+,
  • nebude docházet k aktualizaci registru DPH,
  • nebude probíhat komunikace z DIS+ s FÚ,
  • nebude probíhat vyřizování žádostí o detailní výpisy účtenek EET,
  • nebude možno provést přihlášení do DIS+ a podepsání EPO pomocí způsobů při kterých je ověřována identita uživatele v Základních registrech, a to prostřednictvím ISDS a Identity občana.
  • Dále informujeme, že během zmiňovaného období může docházet ke krátkodobým nedostupnostem portálu MOJE daně.

Co to znamená pro uživatele HELIOS iNuvio?

V uvedeném období nemusí vždy fungovat odesílání zpráv daňových přiznání a dalších podání z HELIOS iNuvio na CZ Finanční správu, portál MOJE daně (dříve EPO), kontroly nespolehlivých plátců a zveřejněných bankovních účtů.

  • Z důvodu provedení nutných servisních prací dojde od soboty 26. 08. 2023 od 08:00 do neděle 03. 09. 2023 do 20:00 k nedostupnosti zkušebního a testovacího prostředí portálu MOJE daně.

Za případné komplikace se Technická podpora portálu MOJE daně omlouvá a děkuje za pochopení.