Informace Technické podpory portálu MOJE daně:
- Z důvodu provedení nutných servisních prací dojde od soboty 26. 8. 2023 od 8:00 do neděle 27. 8. 2023 do 20:00 a také od soboty 2. 9. 2023 od 8:00 do neděle 3. 9. 2023 do 20:00 k omezení služeb portálu MOJE daně.
Služby portálu MOJE daně budou omezeny v tomto rozsahu:
- nebude docházet k aktualizaci údajů v DIS+,
- nebude docházet k aktualizaci registru DPH,
- nebude probíhat komunikace z DIS+ s FÚ,
- nebude probíhat vyřizování žádostí o detailní výpisy účtenek EET,
- nebude možno provést přihlášení do DIS+ a podepsání EPO pomocí způsobů při kterých je ověřována identita uživatele v Základních registrech, a to prostřednictvím ISDS a Identity občana.
- Dále informujeme, že během zmiňovaného období může docházet ke krátkodobým nedostupnostem portálu MOJE daně.
Co to znamená pro uživatele HELIOS iNuvio?
V uvedeném období nemusí vždy fungovat odesílání zpráv daňových přiznání a dalších podání z HELIOS iNuvio na CZ Finanční správu, portál MOJE daně (dříve EPO), kontroly nespolehlivých plátců a zveřejněných bankovních účtů.
- Z důvodu provedení nutných servisních prací dojde od soboty 26. 08. 2023 od 08:00 do neděle 03. 09. 2023 do 20:00 k nedostupnosti zkušebního a testovacího prostředí portálu MOJE daně.
Za případné komplikace se Technická podpora portálu MOJE daně omlouvá a děkuje za pochopení.