Mobilní skladník – řešení iKOMPLET

Evidence veškerých skladových pohybů, ať už v rámci skladových, ale i výrobních modulů, je v případě používání IS HELIOS iNuvio více než žádoucí. Mezi nejčastější skladové pohyby patří např.:

  • Příjem nákupem na sklad
  • Výdej prodejem ze skladu
  • Výdej materiálu a polotovarů do výroby
  • Výdej materiálů a polotovarů do kooperace
  • Příjem polotovarů a hotové produkce z kooperace
  • Výdej na jiný sklad (meziskladový převod)
  • Příjem hotové produkce z výroby
  • Inventura skladu

V rámci informačního systému HELIOS iNuvio je možná (a je standardem) ruční evidence těchto činností. To může přinášet administrativní zátěž, možnou chybovost při přepisu papírově pořizovaných dat, nepřesnosti apod. Proto je v rámci HELIOS iNuvio vyvinuto několik různých variant zjednodušení evidence skladových pohybů, zpravidla se liší komfortem pořizování dat, použitými technologiemi a hardwarem.

Čtečky čárových kódů

Jednou z variant zjednodušení pořizování skladových dokladů je pořizování pomocí čtečky čárových kódů. Rozsah a způsob nasazení u jednotlivých zákazníků je potřebné zanalyzovat. Dle předběžné analýzy jsou poté stanoveny oblasti nasazení. Součástí analýzy je pak hardwarová výbava (mobilní čtečky, tiskárny štítků čárových kódů, …) a specifikace napojení konkrétní implementace.

Mobilní skladník – integrační řešení iKOMPLET

Integrační řešení iKOMPLET Mobilní skladník Standard obsahuje přednastavené nejpožadovanější funkce pro zjednodušení práce při zakládání skladových dokladů. Naše řešení je ekonomicky výhodné – nabízí výhodný poměr cena vs. výkon.  Jeho základní vlastností je rozšiřitelnost o požadované funkcionality nad rámec standardního řešení. Nutností je přizpůsobení procesů firmy a nastavení IS HELIOS hotovému řešení.

Mobilní skladník iKOMPLET Standard

Integrační řešení iKOMPLET Mobilní skladník Standard pro HELIOS iNuvio obsahuje funkce pro zjednodušení práce při zakládání těchto dokladů:

  • Příjem nákupem na sklad
  • Výdej prodejem ze skladu
  • Inventura skladu

Hardware

Použitý hardware je pečlivě vybraný a nabídnutý tak, aby splňoval nejnáročnější požadavky klienta. V případě požadavku je možné po konzultaci s dodavatelem použít i stávající hardwarové vybavení klienta.

V rámci materiálové potřeby pro potřeby označení štítky s čárovými kódy jsme schopni zajistit podklady pro štítky v nejrůznějších specifikacích, dle požadavků klienta, náročnosti prostředí (prašné, vlhké, …) apod.

Mobilní skladní Standard se dá dle požadavků zákazníka rozšířit např. o tyto doklady:

  • Výdej materiálů a polotovarů do výroby
  • Výdej materiálů a polotovarů do kooperace
  • Příjem polotovarů a hotové produkce z kooperace
  • Výdej na jiný sklad (meziskladový převod)
  • Příjem hotové produkce z výroby

Máte zájem o více informací o našem mobilním skladníkovi? Napište nám, nebo zavolejte, rádi vám je poskytneme.