PRODUKTOVÝ KONZULTANT nebo KONZULTANTKA

Fascinují Vás ekonomické procesy od fakturace přes zaúčtování, řešení nedokončené výroby až po výkaznictví? Už nechcete jen sedět v kanceláři u PC a monotónně účtovat? Baví Vás analyzovat, hledat řešení a radit zákazníkům? Připojte se k nám!

ČEMU SE U NÁS BUDETE VĚNOVAT?

  • Analyzování potřeb a požadavků zákazníků v oblasti firemních procesů
  • Koordinaci celého procesu analýzy
  • Navrhování konkrétního řešení informačního systému pro zákazníka, realizaci, kontrole správného postupu
  • Implementaci informačního systému (ERP) u zákazníků
  • Konzultacím týkajících se implementovaného ERP u zákazníků
  • Následné péči a poradenství pro zákazníky
  • Reportingu nadřízenému (pravidelná práce s Outlook a IS HELIOS – evidence a stav zakázek, evidence realizací, úkoly)
  • Účastnit se zákaznických akcích (eventů)
  • Účastnit se na interních poradách
  • Účastnit se školení (certifikace u výrobce ERP systému)
  • Aktivní spolupráci s dalšími odděleními naší firmy

JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYSTE MĚL/A MÍT?

  • Dokončené SŠ vzdělání ekonomického směru s maturitou
  • Velmi dobré ústní i písemné komunikační schopnosti
  • Zodpovědnost, samostatnost
  • Umět dotáhnout úkoly do konce 
  • Radost z podpory našich zákazníků
  • Znalost principů ERP systémů, základů SQL
  • Nadšení se kontinuálně vzdělávat v oboru
  • Řidičské oprávnění skupiny B 
  • Dodržovat termíny a lhůty (time-management)

CO OCENÍME NAVÍC A BUDE PRO VÁS VÝHODOU?

  • Dobrou znalost firemních procesů s preferencí v oblasti ekonomiky
  • Programování v SQL

NA CO SE MŮŽETE U NÁS TĚŠIT?

  • Dlouhodobou spolupráci, jistotu a zázemí stabilní a finančně silné společnosti s rodinnou atmosférou
  • Důvěru, žádné zbytečné kontroly a reportingy a pružné řešení problémů (nejsme korporát)
  • Automobil, notebook a telefon i k soukromému používání
  • Samostatné organizování si pracovní doby i práce (flexibilní začátek a konec pracovní doby)
  • Příspěvek na stravování 95 Kč/den
  • 20 dnů dovolené (+5 dní sick days)
  • Po zaškolení možný i částečný homeoffice
  • Otevřenou komunikaci a férového nadřízeného
  • Zaučení seniorním kolegou
  • Moderní pracovní prostředí (krásné kanceláře a okolí sídla firmy) a pohodlné parkování, firemní kafeterie (illy)
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění až 1 000 Kč/měs
  • Skvělé firemní akce
  • Každoroční navyšování platů podle inflace

Pracovní úvazek: plný

Forma spolupráce: HPP, na dobu neurčitou

Místo výkonu práce: Prostějov

Zahájení spolupráce: možné ihned nebo dle dohody

Své životopisy zasílejte: kariera@ikomplet.cz

Těšíme se na spolupráci s Vámi!