SafeQ - iKomplet

SafeQ

Také byste potřebovali ve firmě snížit náklady na tisk? Víte, kolik se toho u vás měsíčně ve firmě vytiskne a kolik vás to stojí? Víte, kdo, co a v jakém množství tiskne? Ne? Ale měli byste! My vám poradíme, jak být v obraze a přitom ušetřit. 

Řešení pro řízení nákladů na tvorbu dokumentů

SafeQ je rozhraní, které dokáže monitorovat veškeré náklady spojené s tiskem (spotřeba papíru, toneru, energií, opotřebení) a tyto náklady dokáže rozdělit podle jednotlivých uživatelů a skupin. SafeQ není určen jen velkým společnostem s několika desítkami kopírovacích strojů, ale uspokojí i zájemce z řad malých a středních firem, kteří potřebují nenáročný a přehledný systém správy tisku.  

3 důvody, proč si SafeQ pořídit

1. ochrana a zabezpečení dat

2. úspora nákladů na provoz tiskových zařízení  

3. pohodlí při obsluze kancelářských strojů a úspora času zaměstnanců  

Nejlepší cestou ke snížení nákladů na tisk je omezení všech tisků a kopií, které slouží k soukromým účelům zaměstnanců (kopírování knih, tisk manuálů či fotek z dovolené...). SafeQ vám poskytne zcela přehledné a přesné reporty o tom kdo, kdy, co a na jakém zařízení tisknul a kopíroval, včetně souhrnných informací za zvolené období.   

Co vše vám SafeQ přinese?

 Účtování - přesné sledování nákladů na reprografické výstupy

 Vyhodnocování - průběžné rozklíčování nákladů podle jednotlivých uživatelů, středisek, projektů

 Monitoring - sledování nákladů i na malých lokálních tiskárnách

 Řízení přístupu - nastavení kritérií pro tisk jednotlivým uživatelům (omezení počtu tisku, zákaz barevného tisku,...)

 Zabezpečený tisk - zabezpečený tisk (též odložený tisk=follow-me tisk) je funkcí, která blokuje úlohy poslané do tisku až do doby, než se uživatel autorizuje na tiskovém terminálu u tiskárny. Tiskovou úlohu lze vyzvednout na jekékoliv tiskárně či multifunkčním zařízení vybaveném tiskovým terminálem SafeQ, jakmile je uživatel úspěšně identifikován. Uživatel tak má plnou kontrolu nad svými dokumenty.

Jak to chodí v praxi, když nemáte SafeQ?

Znáte to, poslali jste si na tiskárnu nějaké materiály. Přijdete k ní, že si je vyzvednete a ouha, tiskárna hlásí závadu, kterou nemůžete vy sami odstranit. Tak jdete zpátky ke svému počítači a pošlete tisk na jinou tiskárnu, to přece není žádný problém. Když k ní přijdete a chcete si materiály vyzvednout, tak vám tiskárna hlásí, že nemá toner a vy zjistíte, že žádný náhradní skladem nemáte a musí se objednat. Vrátíte se tedy znovu ke svému počítači a pošlete tisk potřetí. Dojdete k třetímu zařízení a tam na vás konečně čekají vaše materiály, ale když je kontrolujete, zda jsou všechny, zjistíte, že vám část chybí a musel ji ke svému tisku přibrat asi nějaký váš kolega. A nyní pro vás začíná pátrání, kdo je má. Co takhle tomu všemu předejít?

SafeQ v praxi

Pokud máte ve své firmě nainstalováno SafeQ, nic z výše popsaného se vám nemůže stát. SafeQ vám umožní vybrat si tiskové zařízení nikoliv při zadávání úlohy k tisku, ale až v momentě, kdy chcete fyzicky dokument vytisknout a identifikujete se pomocí terminálu. Lze říci, že v tomto případě nikdy netisknete na tiskárně, která má poruchu, nebo na které došel toner, čili všichni uživatelé mají po celou pracovní dobu k dispozici fungující tiskové zařízení. S pohodlím a úsporou času souvisí i možnost opakovaného tisku úloh přímo ze serveru, bez opětovného otevření dokumentu v počítači a zdlouhavého tisku přes ovladač. Nevypadá to hned lépe?

Díky SafeQ a kvalitním kancelářským strojům vaše náklady na tisk znatelně klesnou. Chtěli byste si také SafeQ pořídit? Máte jakékoliv dotazy? Pak neváhejte a kontaktujte nás.

 

Podrobné informace se dozvíte na stránkách našeho partnera firmy LANIKO