HELIOS - EET - Víte, že… - iKomplet

HELIOS - EET - Víte, že…

při opakovaném odeslání účtenky nebo pokladního dokladu zůstane při tisku pouze PKP kód? Více...

 

EET - Opakované zaslání

Pokud se vám nepodaří napoprvé odeslat účtenku/pokladní doklad k zaevidování, vytisknete zákazníkovi doklad s PKP kódem a máte 48 hodin k opakovanému zaslání. Při odeslání účtenky nebo pokladního dokladu napodruhé zůstane zaškrtávací políčko Je FIK? (Pomocné číselníky - EET Tržby) prázdné a ani na účtence či příjmovém pokladním dokladu nebude FIK kód. Tedy i při opakovaném tisku účtenky/pokladního dokladu, po zaevidování na finanční správě, vytisknete účtenku/doklad pouze s PKP kódem.

 

Jak poznáte, že napodruhé byla platba zaevidovaná?

Pomocné číselníky - EET Komunikace

Přes Nastav si přidejte do sestavy pole Fiskální identifikační kód. V tomto poli uvidíte, zda došlo napodruhé k úspěšnému zaevidování dokladu a zda byl příslušnému dokladu přidělen FIK kód, i když ho na dokladu při náhledu nebo tisku nevidíte.

 

Máte jakékoli dotazy? Není vám něco jasné?