E-shop - iKomplet

E-shop

E-shop (obě řešení) lze propojit s informačním systémem.

Máte kamenný obchod a chtěli byste prostřednictvím e-shopu oslovit nové zákazníky? Nebo naopak nechcete kamenný obchod zakládat a přece hledáte způsob, jak své produkty nabídnout zákazníkům? Řešením v obou případech je e-shop. Internet je součástí běžného dne každého z nás. A základní vlastnosti e-shopů jako fakt, že zákazník může nakupovat 24 hodin denně, 7 dní v týdnu z pohodlí domova, nebo u kávy v oblíbené kavárně přivedly do e-shopů z kamenných obchodů již mnohé zákazníky.

 

Zboží lze objednat odkudkoliv

Toto je velká výhoda i skutečnost, na kterou musíte neustále myslet. Konurence v této oblasti je velká a chvíli trvá, než si vybudujete jméno a klientelu. A i poté znamená e-shop neustálou práci. Aktualizace zboží, cen, akční nabídky, komunikace se zákazníky. Protože pokud se u vás zákazník nebude cítit dobře, nebo nenajde během prvních pár vteřin to, co hledá, jednoduše odejde jinam. A veřte, že bude mít kam. Pokud si myslíte, že si zařídíte e-shop a jen budete čekat, až se k vám ze všech stran přihrnou objednávky, nedočkáte se. E-shop vyžaduje trpělivost a vaši zákazníci očekávají, že je budete opečovávat. Fungující a prosperující e-shop není otázkou týdnů či měsíců.

 

Najděte konkurenční výhodu

Abyste na internetu v tom množství vynikli, musíte najít svou konkureční výhodu. Musíte najít alespoň jeden unikátní důvod, proč by si měl zákazník koupit právě vaše zboží. Proč zrovna u vás? Co mu nabízíte navíc, co u konkurence nedostane? Na prvním místě je samozřejěm ve většině případů cena (pokud jde o porovnávání shodného produktu), ale zákazníci hledají přidanou hodnotu - dárek, službu navíc, cokoliv, co jim můžete dát jen vy. 

 

E-shop od nás

Nabízíme vám dvě řešení, jak můžete přijít k novém e-shopu. V obou případech není problém e-shop propojit s vaším informačním systémem.

 koupě e-shopu - malé řešení

- jednorázový nákup produktu

 pronájem e-shopu - větší řešení

- platíte měsíční poplatky, jejichž výše se vypočítává dle počtu položek v nabídce e-shopu a dle počtu obdržených objednávek