Čtečky čárových kódů - iKomplet

Čtečky čárových kódů

Čtečky čárových kódů lze propojit s informačním systémem.

Jaké máte zkušenosti s inventurami ve skladu? Je to vaše noční můra? Už předem se děsíte toho, že budete dalších několik dní dohledávat skladové rozdíly? Co byste řekli tomu, kdyby existovala možnost, jak 100% odstranit chybovost skladníků a jak zkrátit několikadenní inventuru do řádu hodin

Výhody používání čteček a skladových košů

 automatizace - zrychlení firemních procesů (inventury)
 zjednodušení práce
 100% odstranění chybovosti skladníků



 

Řešení, které vám nabízíme, umožňuje kombinovat provoz terminálů (čteček čárových kódů) a informačního systému HELIOS Orange. Aplikací terminálů a našeho řešení dochází k výrazným časovým úsporám, případně je možné značně zvýšit množství zpracovávaných dokladů. Z pohledu propojení se systémem HELIOS Orange nabízíme možnost implementace off-line i on-line režimu.Jak uplatníte čtečky čárových kódů v praxi?

 příjem na sklad
 výdej ze skladu
 inventura
 převod mezi sklady
 odvádění výroby
 

Jaké speciální funkce vám naše řešení nabízí?

 Pozicování zboží ve skladu (rozdělení skladu na jednotlivá umístění = pozice) - pomocí čtečky a čárového kódu systém zjistí, kde, ve kterém regálu je zboží umístěno. Vytiskne se vyskladňovací či zaskladňovací list, čímž se skladníkovi značně ulehčí práce s dohledáváním zboží.
Pomocí pozicování skladu si můžete také efektivně naplánovat trasu skladem při vyskladnění či naskladnění zboží.

 Evidence košů - výhodné při dělbě práce - jeden pracovník zpracovává doklady, druhý se stará pouze o fyzické vyskladnění. Tak zvané koše potom slouží pro uchovávání "nasnímaných" pohybů zboží, které se párují či přímo používají jako položky při tvorbě dokladů

 Práce servisních techniků - základní funkce jsou obohaceny o identifikaci techniků a možnosti tzv. vratek zboží, které technik při servisním zásahu nepoužil


On-line a Off-line režim

 On-line režim dokáže číst a zapisovat informace přímo do databáze systému HELIOS Orange. Pro provoz takového systému je nutné zajistit propojení terminálu a IS (např. pomocí Wi-Fi). 

 Off-line režim vyžaduje pravidelné sehrávání dat. Ať už se jedná o seznam skladových položek (a případně stavů na skladu) na jedné straně nebo o vytvořené doklady pomocí terminálu na straně druhé. Sehrávání dat zajišťuje speciální software a „komunikační dok“, do kterého se čtečka po dobu komunikace umístí.


Naše řešení dokážeme přizpůsobit prakticky všem typům terminálů. Nicméně velmi dobré zkušenosti máme s aplikací terminálů UNITECH.

Vyzkoušejte naše řešení. Věříme, že budete spokojeni. Případné dotazy vám rádi zodpovíme. Kontaktujte nás.